Pireva svarar för dricksvattenförsörjningen, insamlingen och återvinningen av avfall samt reningen av avloppsvatten inom Piteå kommun. Vår uppgift är att genom ett hållbart arbetssätt inom en rad olika områden bidra till ett fungerande, hållbart och attraktivt Piteå, inte bara för oss utan även för våra barn och barnbarn.
Om tjänsten
Kundservice ger service till både privatpersoner och företag samt bolaget internt. Teamet arbetar med frågor som rör återvinning, avfall, miljö, slam och dricksvatten. I uppgifterna ingår bland annat transportbeställningar, trafikledning, felanmälningar, fakturering och olika abonnemangsfrågor. Du möter våra kunder via telefon, mejl, sociala medier och personlig service. Vi arbetar utifrån vår vision ”Hållbart och prisvärt - idag och för kommande generationer” där våra värderingar ”Alltid Du, Alltid Vi, Alltid Framåt”, guidar oss i arbetet.
Om dig
För att trivas i rollen tror vi att du som person tycker om att hjälpa andra, är driven och har ett positivt förhållningssätt. Du är bra på att kommunicera med olika människor. Vi söker dig som tycker om varierande arbetsuppgifter, har ett strukturerat arbetssätt samt god datorvana.
Erfarenhet av kundhantering och-/eller service samt CRM-system är meriterande men inget krav då stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper
Pireva erbjuder ett roligt och varierat arbete i en engagerad och positiv arbetsgrupp! Arbetet är förlagt på Bredviksbergets avfallsanläggning. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och arbetstiden är 07.00-16.00, måndag-fredag.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta:
Linda Fjällström, Kundserviceansvarig, 0911-931 20.
Helena Bergman, HR-ansvarig, 0911-931 25.
Välkommen med din ansökan via e-post till platsansokan@pireva.se
Sista ansökningsdag är söndag den 4 februari 2024. Ange i ämnesraden vilken tjänst din ansökan avser. Urval och intervjuer kommer att ske löpande.