Vid akuta problem gällande vatten och avlopp
Ring vår kundservice:
Vardagar kl 07-16: 0911-931 00
Vardagar kl 16-07 och helg: 0911-931 90
Ring vår kundservice:
Vardagar kl 07-16: 0911-931 00
Om du inte fått ditt kärl tömt bör du först kontrollera i tömningsschemat att du ställt ut kärlet rätt dag. Tänk också på att ditt kärl ska vara framställt senast 05.30 på tömningsdagen. Om kärlet varit korrekt framställt men ändå inte är tömt bör du kontakta oss så får vi ta reda på vad det beror på.
Om du missat att ställa ut kärlet i tid och inte klarar dig till nästa tömning går det alltid bra att beställa en extra tömning.
Har locket gått sönder, hjulet lossnat eller kärlet spruckit? Vi åtgärdar kostnadsfritt de skador som uppkommer av normalt slitage. Om kärlet hanterats vårdslöst debiteras fastighetsägaren för reparationen.