0
Start / Felanmälan
Vardagar kl. 07:00-16:00 0911-931 00
Jourtid kl. 16:00-07:00 och helger 0911-931 90
Om du inte fått ditt kärl tömt bör du först kontrollera i tömningsschemat att du ställt ut kärlet rätt dag. Tänk också på att ditt kärl ska vara framställt senast kl. 05:30 på tömningsdagen.
Om kärlet varit korrekt framställt men ändå inte är tömt bör du kontakta oss så får vi ta reda på vad det beror på.
Om du missat att ställa ut kärlet i tid och inte klarar dig till nästa tömning går det alltid bra att beställa en extra tömning.
Beställ extratömning av avfallskärl
Har locket gått sönder, hjulet lossnat eller kärlet spruckit? Vi åtgärdar kostnadsfritt de skador som uppkommer av normalt slitage. Om kärlet hanterats vårdslöst debiteras fastighetsägaren för reparationen.
Anmäl trasigt kärl