Länk till Pireva startsida

Ledig tjänst: Innesälj-/kundservice vikariat

Vi söker dig som tycker om service, är lösningsorienterad och sätter kunden i fokus! Vi arbetar utifrån vår vision ”Hållbart och prisvärt -idag och för kommande generationer” där våra värderingar ”Alltid Du, Alltid Vi, Alltid Framåt”, guidar oss i arbetet.

Innesälj-/kundservice ger service till både privatpersoner, företag samt bolaget internt. Teamet arbetar med frågor som rör återvinning, miljö, slam och dricksvatten. I uppgifterna ingår bland annat transportbeställningar, trafikledning, felanmälningar, fakturering och olika abonnemangsfrågor. Du möter våra kunder via telefon, mejl, sociala medier och personlig service.

Vi söker dig som trivs med omväxlande arbetsuppgifter, har ett strukturerat arbetssätt och lätt för att ta till dig digitala system. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.

Pireva erbjuder ett roligt och varierat arbete i en engagerad och positiv arbetsgrupp! Arbetet är förlagt på Bredviksbergets avfallsanläggning. Arbetstiden är 07.00-16.00, måndag-fredag. Vikariatet är heltid och sträcker sig i första hand under tiden 2022-01-01 tom 2022-12-31. Förlängning kan bli aktuell. Tillträdet kan också ske enligt överenskommelse.

 

Vill du veta mer är du välkommen att kontakta;

Helena Bergman, HR-ansvarig, 0911-931 25.

Johanna Lundström, Återvinningschef, 0911-931 34.

Linda Fjällström, Kundserviceansvarig, 0911-931 20.

 

Välkommen med din ansökan via e-post till platsansokan@pireva.se

Sista ansökningsdag är söndag den 7 november 2021. Ange i ämnesraden vilken tjänst din ansökan avser. Urval och intervjuer kommer att ske löpande.